۵۶۸ ۹۱ ۰ ۹۱ ۰۲۱

خدمات نرم افزار حسابداری دشت و سپیدار همکاران سیستم

خدمات کلی گزارش، کانورت، اتصال دیتابیس های دشت به سپیدار

گزارشات پویا و گزارش ساز

گزارش-ساز

گزارشات مدیریتی به عنوان پایه تصمیمات مدیران و مسئولان شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌تواند به تصمیم گیری بهتر و سریع‌تر مدیران کمک کند و آن‌ها را به سمت پیش‌برد اهداف هدایت کند. در واقع، طریقه فراهم آوری این گزارش‌ها بر وضعیت حسابداری و مالیاتی حال و آینده آن شرکت یا سازمان تاثیرگذار است.

برای تهیه گزارشات مدیریتی، استفاده از آمار مقایسه‌ای در تهیه گزارشات دارای اهمیت می‌باشد. این مقایسه می‌تواند نشان دهنده نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات شرکت و یا سازمان باشد. به عنوان نمونه، گزارش سود و زیان و گزارش گردش نقدینگی دو گزارش مهم مالی هستند که در بسیاری از سازمان‌ها استفاده می‌شوند و به تصمیم گیری در مورد روند مالی شرکت کمک می‌کنند.

  • گزارش ساز (چاپی):  گزارش‌هایی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توانید برای هر فرم، نسخه چاپی را به دست آورید؛ به عنوان مثال فاکتور فروش، رسید انبار، رسید دریافت و حواله خروج. تنظیمات چاپ در نرم‌افزار سپیدار به گونه‌ای است که پس از ذخیره هر فرم، بالای فرم کلید چاپگر فعال می‌شود.
  •  گزارشات پویا (داینامیک): بهترین روش برای ساخت گزارش با ستون‌های دلخواه، استفاده از گزارش‌های پویا می‌باشد که محیطی را برای سفارشی کردن گزارش‌ها به دلخواه کاربر فراهم می‌آورد. در این روش، کاربران می‌توانند با تنظیم ستون‌ها و انتخاب فیلترهای مختلف، گزارش‌های خود را به طور دقیق و مطابق با نیازهای خود ساخته و استفاده کنند.
 

کانورت اطلاعات سپیدار و دشت همکاران سیستم

اگر به دنبال یک راه سریع و آسان برای انتقال اطلاعات از  نرم افزارهای حسابداری قبلی خودتان به نرم افزار سپیدار هستید، نگران نباشید! ما با کانورت اطلاعات، این فرآیند را بسیار ساده و کارآمد برای شما ارائه می‌دهیم. با استفاده از راهکارهای پیشرفته و تخصصی ما، می‌توانید اطلاعات مالی و حسابداری و دیگر اطلاعات نرم افزار از قبیل فاکتور های فروش و برگشت از فروش، رسید های انبار و خروج انبار ، رسید های دریافت و پرداخت و عملیات چک مانند واگذاری به بانک، نقد، وصول و یا استرداد چک خود را از سایر نرم افزارها به سپیدار منتقل کنید.

با کانورت کردن اطلاعات به نرم افزار سپیدار، می‌توانید از فرآیند پیچیده و زمان‌بر  بودن انتقال دستی اطلاعات خداحافظی کنید. همچنین، تضمین می‌کنیم که اطلاعات شما با امنیت کامل به سپیدار انتقال پیدا خواهند کرد، بنابراین می‌توانید با اطمینان کامل از این خدمت استفاده کنید.

 

اتصال و لینک دشت فروشگاهی به سپیدار

لینک-دشت-به-سپیدار

اتصال دشت به سپیدار یک موضوع مهم است که ممکن است برای کاربرانی که قصد انتقال اطلاعات حسابداری و مالی، فروش، دریافت و پرداخت  خود را از نرم‌افزار دشت به سیستم حسابداری سپیدار دارند، جالب باشد. در ادامه به بررسی موضوع اتصال دشت به سپیدار پرداخته و برخی از مزایای این کار را بیان می‌کنیم:

  • انتقال داده‌های حسابداری، فروش، دریافت و پرداخت: با اتصال دشت به سپیدار، می‌توانید اطلاعات حسابداری، فروش، دریافت و پرداخت خود را از نرم‌افزار دشت به سیستم سپیدار  همکاران سیستم انتقال دهید. این امر به شما کمک می‌کند تا داده‌های خود را در یک محیط مرتب و سازماندهی شده و با دسترسی آسانتر به آنها، مدیریت کنید.
  • بهبود کارایی: با اتصال، می‌توانید کارایی و کارکرد خود را بهبود بخشید. این کار به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را با دقت و سرعت بیشتری وارد سیستم سپیدار کنید و از امکانات پیشرفته‌تر آن بهره مند شوید.
  •  در کل، اتصال دشت به سپیدار می‌تواند به شما در مدیریت بهتر حسابداری و مالی، فروش، دریافت و پرداخت کمک کند و بهبود کارایی و کسب و کار شما را تسهیل کند. همچنین، امکانات پیشرفته سیستم سپیدار، به شما امکان می‌دهد تا با بهره‌مندی از این اطلاعات در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک بیشتری داشته باشید.

با وارد کردن مشخصات زیر میتوانید مشاوره رایگان بگیرید

سوالات متداول برای مراجعه کنندگان

پاسخگوی شما قبل از خرید نرم افزار هستیم

گزارشات به تمامی پرینتر های نصب بر روی سیستم امکان چاپ را دارند و همچنین امکان ارسال به تمامی فرمت های عکس، متن، pdf، اکسل، Word رادارا می باشند.

تمامی دیتابیس ها و نرم افزار هایی که از فرمت SQL استفاده می کنند ما میتوانیم اطلاعات را از نرم افزار قبلی استخراج و به نرم افزار سپیدار  کانورت کنیم همچنین نرم افزار هایی که قابلیت ارسال فایل به صورت اکسل را دارا هستند نیز قابل اجرا می باشد.

در نرم افزار سپیدار، سیستم های حسابداری، دریافت و پرداخت، تامین کنندگان و انبار، مشتریان و فروش و تولید قابل کانورت می باشد.

همچنین در نرم افزار دشت انبار، فروش، خزانه قابل کانورت می باشد

پس از کانورت اطلاعات کارشناسان حساب من از طریق دیتابیس و خود نرم افزار تمامی اطلاعات را از طریق ربات ساخته شده دیتا را بررسی کرده و پس از صحت در انتقال اطلاعات بک آپ را ارسال خواهند کرد.

بله امکان پذیر است با استفاده از آی پی استاتیک از طریق زیر ساخت اینترنت می توانیم این دو نرم افزار  را به هم اتصال دهیم.